Het gaat weer goed met Bruynzeel Keukens. Net als veel branchegenoten was Bruynzeel Keukens, samen met het overgenomen Keller Keukens, hard getroffen door de kredietcrisis. In die tijd rijpte ook het plan om de verkoop op een heel andere leest te schoeien. ,,We zijn gestopt met al die kortingsacties'', zegt Anton Sanders, CEO van DKG, waarin Bruynzeel Keukens en Keller Keukens zijn opgegaan. ,,En dat heeft goed uitgepakt.''
De huizenprijzen waren in elkaar gestort, bij notarissen droogden woningtransacties op, keukens werden daardoor maar amper verkocht. Sanders, die in Eindhoven woont, wilde af van de kortingenbonanza die gangbaar is in de wereld van de keukens. ,,Internet maakt alles transparant, klanten weten exact wat een vaatwasser of een koelkast moet kosten. Die kortingen stellen dus eigenlijk niks voor. Bovendien houden ze na de aankoop toch het gevoel: had ik er nog meer uit kunnen halen?" Vertelt Sanders in een interview met journalist Kees Klijn van BN/DeStem.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.