Met GROHE X heeft LIXIL in EMENA, samen met de partners VOK DAMS, IBM en D'art, het eerste digitale platform in zijn soort in de branche ontwikkeld voor zijn sanitairmerk GROHE. Slechts een paar maanden na de lancering van de digital experience hub GROHE X is de internationaal gerenommeerde Red Dot Award voor Brands & Communication Design 2021 in de categorie "Digital Solutions" toegekend aan GROHE, het wereldwijd toonaangevend merk voor holistische badkameroplossingen en keukenkranen.
Prof. Dr. Peter Zec, initiatiefnemer en CEO van Red Dot, benadrukte het belang van digitale oplossingen voor het succes van merken en bedrijven - zeker vandaag de dag: "Als prijswinnaar heeft GROHE bewezen dat ze 'outside the box' denken. Het merk weet hoe het snel moet handelen in tijden van crisis en maakt gebruik van omwentelingen voor nieuwe benaderingen op het gebied van design. Op deze manier beheersen ze belangrijke uitdagingen en leveren ze ook een waardevolle bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de maatschappij."
De content hub - GROHE X - is afgestemd op de interesses van B2B-doelgroepen met productpresentaties, inspiratie en kennisoverdracht in combinatie met uitwisselingsmogelijkheden met experts en servicegerichte aanbiedingen zoals tutorials en specialistische evenementen. GROHE X stelt bezoekers in staat om het merk individueel te ervaren.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.