Het thema van BORA Herford is de leefkeuken

Mooie timing! BORA opent zijn nieuwe vestiging in Herford, mooi op tijd voor de vakbeurs Küchenmeile 2023. Het markante gebouw wordt half september tijdens de eerste 'BORA Experience Days' geopend. BORA presenteerd samen met een aantal geselecteerde partners de vele mogelijkheden rondom één van de belangrijkste woontrends, de leefkeuken. Bij BORA in Herford zie je hoeveel meerwaarde de gezamenlijke presentatie van innovatieve ideeën biedt. Hier laten de fabrikanten hun producten in de totale context zien. Zo kan de eindklant direct in een woonsituatie worden geadviseerd en kan hij of zij een betere beslissing nemen. Van 16 tot 23 september 2023 zien handelspartners en eindklanten waar de Duitse fabrikanten van keukenmeubels en -apparatuur zo goed in zijn.

Een noviteit bij BORA Herford is het feit dat meerdere keukenfabrikanten zich op één locatie presenteren die het hele jaar door geopend is, voor zowel handelspartners als geïnteresseerde eindklanten uit de bouw-, woon- en inrichtingsbranche. Wat op tijdelijke basis goed werkte op beurzen, wordt nu de blauwdruk voor een branche die met de reis- en autobranche moet concurreren.

De line-up van keukenfabrikanten is indrukwekkend: eggersmann, Häcker, Leicht, Nobilia, Nolte, Poggenpohl, Pronorm en Schüller presenteren ieder afzonderlijk een selectie uit hun assortiment. De directies hebben besloten om hun merk niet alleen in hun eigen vestigingen en showrooms te presenteren, maar als aanvulling daarop ook in Herford in het nieuwe gebouw van BORA.

Deze gezamenlijke promotie dient één doel: inspiratie bieden voor individuele droomkeukens. Rouven Göhner, Head of Sales van BORA Duitsland/Zwitserland en de drijvende kracht achter de partnerschappen met de keukenfabrikanten, beschrijft wat het hele team bezighoudt: "Fabrikanten van keukenmeubelen en -apparatuur hebben één en dezelfde partner, de keukenhandel. Allemaal hebben ze de eindklant en zijn behoeften voor ogen, want een droomkeuken ontstaat pas tijdens het adviesgesprek met de keukenhandel. Door de hele keukenbranche bij elkaar te brengen op een ontmoetingsplaats in het hart van de branche, creëren we onbegrensde mogelijkheden en vrijheid in de vormgeving voor zowel keukenontwerpers, fabrikanten als klanten."

Omdat de eindklant de visuele presentatie en het tot leven komen van de ruimtes in de ontwerpfase waardeert, kunnen we dankzij de samenwerking met premiumpartners uit andere branches bij BORA Herford een complete presentatie van keukens laten zien. De filigrane zitmeubelcollectie van Freifrau Manufaktur harmonieert goed met de karaktervolle massief houten tafels van JANUA. XAL neemt je mee naar de wereld van het licht met visionaire ontwerpen en verlichtingsconcepten voor elk interieur. Poet Audio biedt een onvergetelijke geluidservaring in een indrukwekkend decor.

Deze partnerschappen zijn een opmaat voor de start van de permanente showrooms. Het concept is volgens Max Schießl, Head of Retail bij BORA, voortdurend in ontwikkeling. Hij vindt een harmonieuze totaalervaring voor de eindklant belangrijk. Daarom wordt er ook veel aandacht besteed aan de kookervaring zelf. Tijdens het adviesgesprek kan de klant live ervaren hoe de apparatuur van BORA werkt, want de BORA Flagshipstore is uitgerust met een indrukwekkende showkeuken en een grote eethoek.

Tijdens het adviesgesprek wordt er samen met de geïnteresseerde klanten meteen een klein gerecht bereid. Zo kunnen zij haptisch en akoestisch ervaren hoe het BORA-principe met de afzuiging naar beneden werkt. Dit is ook het toneel voor bijzondere kookervaringen in de vorm van kookavonden en andere evenementen waarbij de BORA-producten centraal staan. Hier wordt BORA, in de zin van de handelspartners, een love brand. "Samen met onze partners inspireren we elke bezoeker met een complete leefkeukenervaring in de meest uitgebreide zin. Dat combineren we met culinaire highlights waar je in alle rust van kunt genieten”. Dat is volgens Max Schießl precies wat het zeer gemotiveerde BORA team voor ogen heeft.

In de toekomst worden de BORA Experience Days een vast onderdeel van de routeplanning van de Küchenmeile.

BORA Experience Days Facts

Openingstijden
Experience Days B2B handelspartners:

  • 16-21 september van 12-17 uur
  • avondevenementen 16-19 september van 18-23 uur
  • focusdagen export 19-21 september

Experience Days B2C in-house presentatie:

  • 22/23 september van 12-18 uur

Normale openingstijden BORA Herford:

  • vanaf 25 september van 10-18 uur

Bezoekers kunnen zich aanmelden op: www.bora.com/de/de/unternehmen/bora-herford/

Kijk voor meer informatie op de website van BORA.

 

Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.