Het geheel biedt een volledige onderdompeling in de prestaties en connectiviteit van Hoover producten door middel van augmented reality, die de verbinding van het merk met design en technologie benadrukken, wat voor Hoover betekent "Kwaliteit voor het leven": een thuiservaring die prestaties in dienst stelt van welzijn en van apparaten tot een betrouwbare bondgenoot die de kwaliteit van het leven verbetert.
Tot de belangrijkste producten behoren de nieuwe serie H-DISH vaatwassers, de nieuwe 5collectie (H-OVEN 500 Steam Plus, H-HOB 500, H-INDUCTION HOB, H-HOOD 500), en de H-FRIDGE 700 koelkast.
Hoover is het merk voor degenen die thuis dezelfde kwaliteit kiezen die ze voor hun leven eisen. Het is voor degenen die geloven in een gezonde levensstijl, waar welzijn belangrijk is voor hen en hun families.
Deelname aan de Milan Design Week past perfect in de bedrijfsstrategie van Haier Benelux die gericht is op het versterken van haar leidende rol op het gebied van IoT en connectiviteit en de visie van Haier Benelux om de eerste keuze van de consument te zijn in de Smart Home context en tot de top drie van apparatenfabrikanten in Benelux te gaan behoren.
Kijk voor meer informatie op de website van Hoover.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.