De Amerikaanse keukenapparatuurfabrikant KitchenAid lanceert in april 2023 zijn eerste tv-campagne in Europa. De focus ligt op de iconische keukenmachine en de talloze bijlagen - de slogan "Maak momenten onvergetelijk" laat zien hoe KitchenAid de finishing touch kan geven aan elk culinair moment.
"Met trots zetten we deze nieuwe stap richting communicatie", zegt Emanuel Spulak, Hoofd Marketing KitchenAid SDA, Duitsland & Oostenrijk. "Koken en bakken is niet langer alleen een middel tot een doel, maar een gevoel van gemeenschap. Met onze campagne willen we laten zien hoe KitchenAid-producten hieraan kunnen bijdragen."
Vanaf 3 april worden KitchenAid-spots uitgezonden op kanalen met een groot bereik, zoals ProSieben, SAT.1, RTL en nog veel meer.
Kijk voor meer informatie op de website van KitchenAid.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.