Tijdens de Küchenmeile konden bezoekers gewapend met mondmasker en op gepaste afstand genieten van talloze noviteiten in de keukenbranche. Exposanten en bezoekers genoten zichtbaar van de Oost-Westfaalse keukenherfst vorige week.
De unanieme indruk was dat ongeveer 30 procent van het gebruikelijke aantal dealers, de ongeveer 30 tentoonstellingen rond de "Küchenmeile" bezocht. Last but not least zorgden de meest recente toelatingseisen voor lagere quota, vooral vanuit het buitenland - des te groter de vreugde toen sommige bezoekers uit de Benelux-landen nog te zien en te horen waren op de tentoonstellingen.
Volgens het motto "kwaliteit voor kwantiteit" werd de extra tijd voor elk individu gebruikt voor een overeenkomstig intensievere uitwisseling. Dienovereenkomstig was de sfeer, met het beste weer, overal stressvrij en ontspannen.
Met name de uitgekiende beveiligingsconcepten droegen hieraan bij. Nobilia, als marktleider, maakte ook indruk met een 'non plus ultra': van de pre-registratie, die werd gecontroleerd in een aparte receptietent, inclusief lichaamstemperatuur, tot de opname in tijdslots van 20 minuten tot afstandscontrollers en de mobiele “Nobi-Robis” voor de luchtzuivering.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.