Het motto van Schüller dit jaar luidt 'at home with Schüller', waarmee het bedrijf wil zeggen dat het naast de keuken ook andere woonruimten een nieuwe interpretatie geeft. Schüller heeft alle kennis, hoogwaardige materialen, zorgvuldig geselecteerde kleuren en innovatieve technieken daarvoor in huis, en dat alles met de gebruikelijke topkwaliteit die 'Made in Germany' is. Dit was ook te zien in de showroom in house4kitchen, tijdens de Küchenmeile, waar de bezoeker alle nieuw producten van Schüller en next125 kon ontdekken in een huiselijke sfeer.
Bij de presentatie in Löhne stonden de nieuwe producten van kwaliteitsmerk Schüller centraal. Nieuwe fronten en allerlei andere elementen bewijzen dat zelfs goed nog beter kan. Na een succesvolle EuroCucina in Milaan afgelopen juni beleefde de nieuwe collectie van het internationale premiummerk next125 haar première op Duitse bodem. Bij de ontwikkeling van nieuwe next125 collecties hebben de designers bewust gekozen voor een cyclus van twee jaar. Daardoor kunnen de nieuwe ideeën goed rijpen voordat ze op de markt komen.
Wie niet naar Löhne kon komen, kan alle innovaties ook op een digitale manier ervaren. De zogeheten Innovations Tour is inmiddels een integraal onderdeel van de beursbeleving van Schüller en vormt de perfecte aanvulling op de showroom in het house4kitchen.
Op www.innovations-tour.schueller.de kunnen alle nieuwe producten optimaal worden bekeken door middel van diverse video's en een 360 graden tour.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.