Op de toonaangevende internationale vakbeurs ISH, die plaatsvindt van 13 tot 17 maart 2023 in Frankfurt, presenteert KWC Group AG, gevestigd in Unterkulm nabij Zürich, zichzelf als een sterke wereldwijde groep met een bewezen staat van dienst in de thuis- en professionele markten en de medische sector.
KWC's deelname aan ISH is een verdere mijlpaal in de rebranding van de groep, die gepaard gaat met een frisse, nieuwe geharmoniseerde merkidentiteit en een scherpere profilering. Onder het motto "Eén sterk wereldwijd merk" gaat KWC voor het eerst internationaal naar buiten met zijn rebranding. Deze nieuwe strategische oriëntatie, de bijbehorende synergieën en de superieure productportfolio van de groep zullen de weg banen voor KWC om internationaal succes te behalen, terwijl het toch een start-up blijft: dynamisch, flexibel, jong en creatief.
Bezoekers van ISH hebben geen overtuiging nodig op de nieuwe stand E 06 van KWC, die bijna 400m² beslaat in hal 4.1 en waar de bedrijfswaarden en expertise van de groep indrukwekkend worden getoond. KWC verkoopt zichzelf als een systeemaanbieder voor elk deel van het gebouw. Op basis van het uitgangspunt "We bouwen een stad" presenteert het bedrijf zijn nieuwe producten in een uiterst breed scala aan toepassingen, waarbij een stedelijke omgeving wordt gerecreëerd met woongebouwen en de omliggende openbare infrastructuur om te demonstreren hoe de verschillende oplossingen en systemen van KWC kunnen worden gebruikt in residentiële badkamers en keukens. Ze worden ook getoond in openbare gebouwen zoals sportfaciliteiten, winkelcentra en culturele locaties zoals operahuizen, evenals in medische faciliteiten zoals patiëntenkamers en dokterspraktijken. KWC gebruikt talloze voorbeelden om de boodschap over te brengen: de consument kan gemakkelijk een hele dag doorbrengen met het gebruik van de uiterst brede variëteit aan toepassingen van de hoogwaardige kranen van de Zwitserse fabrikant.
Frank Schnatz, CEO van KWC Group AG, zegt: "Op ISH presenteren we het volledige scala van de expertise van onze groep, van kranen voor de binnenlandse markt tot oplossingen voor verschillende professionele omgevingen, van de restaurantsector tot de medische sector. Dit illustreert in hoeverre onze oplossingen voor binnenlandse klanten profiteren van onze ervaring in het ontwerpen voor professionele toepassingen, zowel qua kwaliteit, prestaties als ontwerp." Onze toewijding om onze producten voortdurend te verbeteren met de eindklant altijd in gedachten, komt ook tot uiting in de merkwaarden van KWC: duurzaamheid, hygiëne, veiligheid en passie.
Kijk voor meer informatie op de website van KWC.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.