In het kader van het rebranding-proces, dat qua corporate design werd gerealiseerd samen met Strichpunkt uit Stuttgart, worden de highlights uit de assortimenten „KWC Home“ en „KWC Professional“ in een moderne en gecultiveerde sceÌ€ne geplaatst. Hierin speelt de functionaliteit naast hoge productkwaliteit en precisie een vooraanstaande rol in het algehele vormgevingstraject. KWC Group AG, de premium frabrikant van kranen en alles omvattende sanitaire systeem- oplossingen uit Zwitserland, zet hiermee een nieuwe koers uit voor een succesvolle toekomst. Dit weerspiegelt zich in een nieuwe beeldspraak waarmee zij haar iconen uit haar brede productassortiment presenteert.
De nieuwe visuele taal komt tegemoet aan de wensen van een veeleisende doelgroep om kranen en systemen met uitstekende functionaliteit voor uiteenlopende behoeften adequaat te presenteren. De heldere ontwerptaal onderstreept het verlangen naar klassieke en nieuwe producten die traditie en moderniteit combineren. Het doel is om de claim van KWC „uit pure overtuiging“ visueel te onderbou- wen. Dit gebeurt met protagonisten in de priveÌsfeer, in hun eigen woning. Voor een professionele toe- passing vindt de fotografie, bijvoorbeeld, plaats met een binnenhuisarchitect, een kok of ook ballets- tudenten. Het nieuwe fotomateriaal wordt in september 2022 voor het eerst tijdens de keukenbeurs area30 in Löhne gebruikt.
KWC kijkt terug op een lange traditie van bijzondere kranen met uiteenlopende eigenschappen op het gebied van functionaliteit, innovatie en design.
Kijk voor meer informatie op de website van KWC.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.