Het Marketingrapport Keukenzaken 2020 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de keukenbranche in Nederland.
De branchestructuur en het oriëntatie- en inkoopgedrag van keukenzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen. Met de juiste communicatieboodschap, de beste dienstverlening en via de meest geschikte media. Het onderzoeksrapport is dan ook de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.
Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over keukenspeciaalzaken in Nederland. Het onderzoeksrapport biedt uitgebreide markt- en marketing insights over de Nederlandse keukenbranche. Het onderzoeksrapport is samengesteld met behulp van de verschillende data-bronnen.
Bekijk hier de hele inhoudsoverzicht en bestel het uitgebreide rapport.
Bron: Marktdata.nl
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.