HAIER Benelux lanceerde de merken HAIER, Hoover en Candy in Superstudio Più met drie presentaties gewijd aan smart home, design en smart tech.
Van 6 tot 12 juni - Haier Benelux stond voor het eerst in de schijnwerpers van de Milan Design Week 2022 met Home Switch Home, een meeslepende ervaringsinstallatie die tot het belangrijkste en prijswinnende evenement van de Milan Tortona Design Week behoort "Home Switch Home" verteld het verhaal van smart home ontworpen door Haier Europe voor drie internationale merken Candy, Hoover en Haier; het resultaat van een voortdurende aandacht voor technologische innovatie, kunstmatige intelligentie, en design. Drie ecosystemen die zijn gevormd rond het leven van mensen, die zich aanpassen aan persoonlijke smaak en anticiperen op de behoeften en wensen, waar apparaten en diensten samenkomen om een hypermoderne thuiservaring te bieden. Technologie, connectiviteit en design smelten samen om innovatieve oplossingen te creëren die zijn ontworpen rond de waarden en doelstellingen van elk specifiek merk.
De expositieruimte van meer dan 1000 m² was verdeeld in drie verschillende macro-gebieden, gewijd aan Candy, Hoover en Haier. Elke tentoonstelling is een echt pad dat vertrekt van een meeslepende en emotionele ervaring door de verschillende karakters en waarden van elk merk; het werd vervolgd met een touch&feel gebied dat zorgt voor een daadwerkelijke interactie met de producten, de verbonden oplossingen en thuisscenario's; en het eindigt met een product showcase van de laatste innovaties, met een speciale focus op inbouwproducten.
De drie paden delen de hOn app, het digitale platform van de Haier Groep, dat niet alleen een geïntegreerd, intuïtief en dynamisch beheer van aangesloten apparaten mogelijk maakt, maar ook de best gestroomlijnde benutting van hun potentieel. Door exclusieve functies en diensten aan producten toe te voegen, wordt het beheer eenvoudiger, terwijl aan de dagelijkse behoeften van de gebruikers wordt voldaan. Een voorbeeld van het digitale ecosysteem van de hOn app is dat gewijd aan de wereld van de wijn, die een virtuele wijnkelder biedt voor alle wijnliefhebbers.
"De Milan Design Week was voor ons een van de belangrijkste momenten van het jaar om het grote publiek en de insiders over onze gediversifieerde aanpak voor Candy, Hoover, en Haier, het voortdurende onderzoek naar innovatie en de band die we hebben met de designwereld" - aldus Gianpiero Morbello Haier Europe's Head of Brands & IOT. - "Met Home Switch Home hebben we het over een verandering in mensen, in hun gewoonten en huizen, evenals de daaruit voortvloeiende constante evolutie van onze drie merken en oplossingen. Dit is ook de reden waarom we kozen voor Looking Ahead van Super Design Show 2022 als thematisch kader, en we hebben het ons eigen gemaakt met steeds meer innovatieve, kwalitatieve en aangepaste toepassingen, waar producten en diensten samenkomen in een verbonden ecosysteem dat de dagelijkse ervaring van gebruikers verbetert en vergemakkelijkt".
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.