Met de collectie voor 2024 presenteert Schüller een uitgebreide reeks nieuwe producten voor de individuele planning en inrichting van complete woonruimtes, met meer mogelijkheden dan ooit tevoren. De keukenfabrikant uit Herrieden neemt hierbij zijn verantwoordelijkheid en legt een sterke nadruk op duurzaamheid. Tijdens de presentatie in Löhne staan de nieuwe producten van het kwaliteitsmerk Schüller, die inspelen op de huidige duurzaamheidstrend, centraal.
Tijdens de presentatie in Löhne staan de nieuwste producten van het hoogwaardige merk Schüller centraal, die perfect inspelen op de huidige trend naar duurzaamheid. Er is ook speciale aandacht voor de presentatie van retaildiensten en marketingtools die specifiek zijn ontwikkeld voor detailhandelaren. Op deze manier biedt Schüller waardevolle ondersteuning aan zijn partners en helpt het hen om hun dagelijkse werk gemakkelijker te maken en hun eigen promotie actiever vorm te geven. De volledig vernieuwde showroom zorgt voor een holistische presentatie van het dienstenaanbod. Daarnaast bieden sessies over onderwerpen zoals duurzaamheid en de bedrijfswaarden meer inzicht in het bedrijf.
Het motto van dit jaar is 'Onderweg: Onze Verantwoordelijkheid. Onze Toekomst.' en het symboliseert het engagement van Schüller op het gebied van duurzaamheid en diensten voor de detailhandel. Nieuwe uitdagingen aangaan en stap voor stap verder ontwikkelen, dat motiveert ons en is een deel van het succesgeheim van Schüller. Met innovatieve en grondstofbesparende oplossingen streven wij naar duurzame vooruitgang. Op de beurs in house4kitchen presenteerde Schüller Möbelwerk KG met trots al zijn nieuwe producten en diensten en nodigden ze bezoekers uit om samen met hun deze weg in te slaan.
Kijk op de website van Schüller.
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.