Tijdens de internationale ID Days 2024 in Löhne, Duitsland, werd de nieuwste innovatie van SieMatic gelanceerd: de SieMatic Urban SG6. Deze gebeurtenis viel samen met de viering van het 95-jarig jubileum van het merk. Met de introductie van de Urban SG6 heeft SieMatic het concept van de greeploze keuken opnieuw gedefinieerd en een baanbrekende ontwerpfilosofie gepresenteerd.
De SieMatic lifestyle URBAN biedt ongeëvenaarde flexibiliteit dankzij een modulaire, asymmetrische opbouw. De combinatie van open en gesloten elementen creëert maximale vrijheid in keukenontwerp. De innovatieve SieMatic SG6 voegt daar elegant afgeronde vormen aan toe en introduceert een uniek greeplijstconcept dat de grenzen van creatief keukenontwerp verder oprekt.
Een ander kenmerk van de SieMatic SG6 is het harmonieuze samenspel van subtiele rondingen, geïnspireerd door de natuur. Deze organische vormen worden prachtig aangevuld door het verfijnde, horizontale lijnenspel, wat zorgt voor een aantrekkelijk en tijdloos contrast.
Open keukenmeubelen sluiten perfect aan op het URBAN paneel wandsysteem terwijl achter de gesloten frontpanelen de vertrouwde, praktische bergruimte te vinden is. In dit fascinerende samenspel van nieuwe en vertrouwde elementen is de SieMatic SG6 in de URBAN lifestyle uitgevoerd met nieuwe designfeatures en maakt het zowel originele, maar ook onconventionele keukenontwerpen mogelijk.
SieMatic wordt beschouwd als de uitvinder van de greeploze keuken. Van de SieMatic 6006 in 1960, via de SieMatic SL eind jaren 80, tot de SieMatic S2 en SieMatic SLX nu, is de greeploze keuken voortdurend met zijn tijd meegegaan en heeft SieMatic er vele designprijzen mee gewonnen. Met een reeks verrassende innovaties heeft SieMatic een vooruitziende blik en stelt het zichzelf steeds nieuwe normen die later vaak de standaard worden.
Laat u inspireren door de vier SieMatic lifestyles PURE, URBAN, CLASSIC en MONDIAL. Ontwikkeld in samenwerking met gespecialiseerde trendwatchers en uitgevoerd in overeenstemming met de ideeën en wensen van de uiteindelijke gebruikers, is het resultaat absoluut uniek: een eigen, zeer persoonlijke keuken op maat.
“Wat voor veel mensen het middelpunt van hun huis is, heeft altijd centraal gestaan in ons bedrijf. Keukens als ruimtes voor creativiteit, open voor vrienden en familie, voor nieuwe ontmoetingen en frisse ideeën. Omdat ieder mens bijzonder is, ieder karakter uniek en ieder land en iedere regio zijn eigen culinaire cultuur heeft, denken wij niet in producten, maar in lifestyles. Een innovatief ontwerpprincipe dat we gebruiken om overal ter wereld leefruimtes te creëren die de persoonlijkheid van hun eigenaren perfect weerspiegelen.” Jörg Overlack, Head of Brand & Corporate Communication
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.