Zoals aangekondigd biedt BSH dit jaar ook een digitale beursvervanging aan. Vanaf 18 augustus nodigt Siemens bezoekers uit op de virtuele loft, waar product highlights worden gepresenteerd met een infotainment mix en dealerbesprekingen plaatsvinden.
De dealers worden door de geanimeerde gebruikersinterface geleid, onderverdeeld in vier hoofdgebieden:
1 "Merkervaring" - Siemens geeft een blik op de huidige trends en onderwerpen, die het merk in beweging brengen
2 “Nieuwe producten” - hier worden de apparaatinnovaties in actie getoond, in speciaal gemaakte films
3 "Netwerken" wordt in de rubriek "Home Connect" voortgezet
4 “Dealerzone” - hier vinden vakbezoekers informatie over het nieuwe energielabel, een kennismaking met de MKB-groep en details over alle marketingmaatregelen die de verkoop ondersteunen
“Ons doel is om het mislukken van het live-evenement IFA zo goed mogelijk te vervangen. Om dit te doen, gingen we volledig nieuwe wegen in en probeerden we een deel van wat we gewoonlijk het gespecialiseerde publiek in Berlijn bieden, digitaal te realiseren. We hebben ervoor gezorgd dat de inhoud zo doelgericht mogelijk is voorbereid ”, legt Jens Grubert, Marketing Manager bij Siemens huishoudelijke apparaten, uit.
Bron: MöbelKultur
Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.