Trendfairs: beurs voor de keukenindustrie \"area30\" met veel nieuwe accenten 2022

Sinds de première in 2011 is area30 – vak- en orderbeurs voor keukenstudio's, keukenretailers, verenigingsgroepen, grote ruimtes, maar ook ontwerpers en architecten – het hart van het najaarsbeurslandschap voor keukens en meubels. Industriereuzen met gevestigde merken en nieuwkomers met slimme zakelijke ideeën ontmoeten hier vertegenwoordigers van bijna de hele Europese keukenhandel. In 2022 kunnen bezoekers uit binnen- en buitenland weer vele nieuwe en vaste exposanten en talrijke terugkeerders verwelkomen op het beursterrein in Löhne.

De claim om een beurs jarenlang in een toppositie te houden legt de lat erg hoog. Organisator Trendfairs heeft dat echter al tien jaar zonder beperking kunnen doen op de midden-Europese orderbeurs voor de keukenindustrie "area30". De elfde live-editie van 17 tot en met 22 september 2022 zal samen met het derde virtuele zusterevenement "kuechenherbst.online" opnieuw stijlbepalende accenten leggen in het samenspel van zaken, diensten en welzijn.

De reeks exposanten die al in januari bekend en gecommuniceerd zijn, worden vergezeld door de bedrijven Dometic, KWC, Längle Hagspiel en het Zweedse bedrijf Gunnebo, die pas de afgelopen weken boekingen hebben gemaakt. Na een korte pauze hebben ook de terugkeerders Cuciniale, Decker, Sagemüller+Rohrer, Sedia Küchentechnik en Simfer hun deelname bevestigd. Van de kant van de vaste exposanten van area30, Avitana, Amica, Berbel, Bora, Casovida, Compusoft, Dein Konfigurator, Falmec, Horst Vogt, Hotrega, Irinox, Novy, Ozonos, Plasmamade, Rehau, Swisscave, Tebü, Villeroy+Boch en Wesco hebben onlangs de organisator Trendfairs "groen licht" gegeven.

Bepalend voor deelname aan area30 – dat met ruim 14.000 vakbezoekers wordt gezien als het optimale platform voor klantenwerving en -behoud, voor succesvolle orders, noviteitspresentaties en persoonlijke uitwisseling – is het slimme concept. Ondersteund door tal van diensten, kan de beste zaken worden gedaan in een aangename sfeer. In deze "feelgoodsfeer" zien de presentaties van de exposanten er aantrekkelijker uit, de verscheidenheid aan innovaties uit alle denkbare productgebieden rond de moderne keuken kan door bezoekers op een ontspannen en toch geconcentreerde manier worden ervaren.

Natuurlijk "finetunt" organisator Trendfairs niet alleen de bijbehorende diensten, maar ook het terreinontwerp. Voor 2022 wordt het buitenterras van 600 m² volledig ingericht en voorzien van muziek, nog een koel horecabureau en zonwering en verwarming. Zo vindt een beetje herfstig "Italië-gevoel" zijn weg naar Löhne, het formaat van het area30, oorspronkelijk ontworpen als een gespecialiseerde massa, wordt nog aantrekkelijker en wenselijker. Tegelijkertijd ondergaat het horecagebied, het populaire hart van de vakbeurs voor communicatie en netwerken, een uitgebreide doorstart.
 
Het charisma van het komende area30 zal dus weer toenemen en een blijvend effect hebben, weg van alle huidige uitdagingen.

Kijk voor meer informatie op de website van Trendfairs.

Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.