V-ZUG lanceert marketingcampagne van hoog niveau

Bij V-ZUG hebben ze lang achter de schermen gewerkt. Vijf jaar lang om exact te zijn, door hun streven naar niets minder dan perfectie. Niet alleen het design en de innovatieve functies van de inbouwapparaten doen verwonderen, ook de marketingcampagne is van hoog niveau.
 
Thuisland Zwitserland kreeg de primeur en lanceerde op 1 maart de Excellence Line, bij ons is het nog even wachten tot 1 juni. Maar vanaf vandaag gaat wel al de marketingcampagne van start. Met de lancering van de nieuwe Excellence Line biedt V-ZUG niet alleen de meest innovatieve nieuwe apparaten, maar ook een echte (keuken)beleving.
 
In de campagne staan vier belangrijke pijlers centraal, die de nieuwe generatie toestellen, maar ook het V-ZUG merk in zijn geheel definiëren: duurzaam, intuitief, toekomstgericht en naadloos. Door de prachtige Zwitserse natuur en hoogstaande Zwitserse technologie te laten samenvloeien, illustreert V-ZUG dit in deze campagne op een uitzonderlijk aantrekkelijke en vernieuwende manier.
 
Kijk voor meer informatie op de website van V-ZUG.
Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.